Remaniement du site

3 mensajes • visto 102 veces

Este tema se publicó en el foro en francés.

Bonjour à Tous,

Une simple question, … depuis le récent remaniement du site, qui s'y retrouve encore ?

Monnaies, billets de fantaisie ou non, jetons en tout genre…  le tout mélangés, 477 pages différentes pour la France ….

Intéressé par échanges euro, pré-euro Allemagne, Belgique, France, Luxembourg, Monaco et Pays-Bas.

Personnellement, je suis totalement perdu, on as perdu en transparence, les recherches sont plus difficile (impossible de rechercher les pièces par référence par exemple (pour les Française de 1795 à 2001 pour ma part, mon domaine de prédilection), cette amélioration n'a apporté que du négatif a mon sens.

If you have a search that you do all the time set all the realevant filters, date ranges and exclude all categories that you don't care about, then save that search as a bookmark. I have done this for two of my main searches; Japanese coins ans Japanese banknotes for over a decade and I only had to adapt once or twice in that time.

As an example for circulating French coins from your time frame: SEARCH

For more coming searches that you do all the time but that still exclude categories like exonumia or patterns etc. you can set a default search filter so you don't have to adjust ever time. I realy don't see the point to many of the complaints, it has changed nearly nothing in the sense of how you use the search function.

» Política del foro

La zona horaria usada es UTC+2:00.
La hora actual es 11:40.